2012/04/29

Мільтиплікація і не тільки

 Я вже згадував про те, що після перегляду церемонії нагородження премії "Оскар-2012" нам захотілось переглянути деякі фільми з того списку. Серед побажань був і мультик, який там завоював звання кращого - "Ранго".
 Вийшло так, що коли я поліз в каталог де можна скач "орендувати" мультфільми, то до кучі захопив ще й решту мультиків, які там мелькали на топ-позиціях. А потім в нас з Наталкою був цілий тиждень мульт-освіти і тепер я, як істота соціальна, мушу поділитись своїми враженнями :)




 Кандидат номер 1, "Ранго", на жаль виявився досить мутновато перемудреним як і все, до чого останнім часом хоч краєчком торкається Джонні Депп. Розумію, що сценаристи намагались зробити не плоскотню, аніматори малювали не покладаючи олівців, але дивитись нудненько, а дітям і взагалі там нема чого ловити. Моя власна оцінка 4/10 хоча в цілому мультик не зовсім поганий і спробувати подивитись можна.
 Далі був мультик "Кіт у чоботях" - вже краще, трапляються прикольні моменти і навіть сюжет так нічого. Порадувала кицька-м'яколапка :) Присутня і мораль, і спецефекти... Моя резолюція - можна дивитись і дорослим, і дітям. 6/10.


 Наступним, як не дивно, попався досить неновий мультик "Історія іграшок - 2. Велика втеча." Цей вже трошки більше дитячий загалом, але місцями такий страшнуватий, що я навіть і не знаю чи рекомендувати його малишам. Ставлю 5/10.
 І останній з пантронтажу - "Кунг-фу Панда -2". Оцей-то здивував. Або, можливо, після перегляду всіх попередніх наші організми налаштувались на мультяшний лад. Зрештою, нам здалось, що в цьому мультфільмі є і посміятись над чим і за що попереживати - подивились із задоволенням. Раджу і дорослим, і дітям :) 7.5/10


До купи, якщо раптом хтось не знає що б таке подивитись, можу порадити деякі фільми з тих, що я бачив за останні пару місяців:
 "Мисливці за головами" - це не голівудський фільм, а німецько-норвезький. Прикольна суміш екшену та детективу, тримає зацікавленим до самого кінця. 8/10
  "1+1. Недоторканні" - теж не Голівуд. Французька суміш драми і комедії. Залишає по собі приємне враження. 7/10
  "Темна сторона" - досить прикольний трилер з динамічним сюжетом і інтригуючою кінцівкою.  6/10

 І, для тих, хто дочитав до кінця, суперприз, фільм "Платон Ангел" - точно не Голівуд, виробництво України. Богдан Ступка в головних ролях. Від цього фільму ми прибалділи на всю десяточку. Простий приємний фільм про прості і доступні кожному істини, вічні цінності... Для тих, хто має відношення до України - дивитись обов'язково. Моя суб'єктивна оцінка - 10/10.




Немає коментарів: