2013/07/14

Над Європою

 Продовжуючи розповідь про мою грецьку відпустку, в модній хронології - задом наперед та вперемішку, хочу поділитися враженнями від польоту над Європою. Я, раптом, зрозумів, що вперше я лечу цими місцями вдень, при гарній погоді та ще й біля вікна. І був вражений - дуже гарно. Вражаючі рельєфи - гори, зелені рівнини, річки. При цьому, сама Греція, хоч і гориста, але виглядає досить пустельно, порівняно з її північними сусідами. На мій смак ці піски, пожухлі трави і низькорослі та колючі деревця-кущі все-таки трошки некомфортні. 
 З іншого боку - Альпи виглядають настільки дико і сурово, що взагалі неясно, як це все може досі існувати посеред цивілізованої і перенаселеної Європи. Коротше, я трошки підкорегував своє світобачення. :) Австрія і Німеччина - виявилися казково гарними. Як лялькові. Принаймні, з висоти польоту, їх зелені пагорби і лужки, лісочки, поля, розкреслені під лінійочку, так і закликають вивчити німецьку і стати арійцем. :)


 На завершення не втримаюся і викладу трошки "страшних" фоток, зроблених з ілюмінатора, камерою телефону і над крилом, але там мені те все виглядало просто суперськи.

Німеччина/Австрія:

Величні Альпи із сніговими вершинами:

А це Греція, біля моря:

 Тут же Греція континентальна - "пустельна", переважають жовті та сірі кольори:



Немає коментарів: