2013/07/28

Греція. Печера Петралона.

 Як я вже казав, ми намагалися трошки поїздити по околицях, подивитися чогось цікавого. Звичайно, як це часто буває, планів було значно більше, ніж реальних можливостей і часу. Але дещо ми таки встигли побачити.
 Першою і найкоротшою нашою подорожжю була поїздка в печеру Петралона. Це місце знаходилось прямо під боком, неподалік від Неа Калікратії, де ми жили.

Petralona Cave


 Печера ця, окрім того, що там дійсно дуже гарні сталактити і сталагміти, відома у світі, як місце, де знайшли череп архантропа. Сам я толком не знаю, хто це був такий, але археологічні дослідження показали, що він жив там приблизно 700 тисяч років назад і, таким чином, є найстарішим знайденим до цього часу європейцем.

DSC09054
 Печера знаходиться на схилі гори Катсіка, куди ми пішки піднімалися отакою мальовничою дорогою.

DSC09045

9322802900_1a66200c53_o

 Взагалі-то там є і маленький паровозик-автобус (його видно на попередньому фото), який піднімає туристів до печери усього за 2 євро, але ми вирішили, що нам нікуди поспішати, а заодно мали змогу гарно роздивитися околиці.

DSC09048

DSC09052

 Власне, саме ці краєвиди вперше наштовхнули мене на думку, що місця тут досить засушливі і мені було би важко тут жити в такій жарі день-у-день.

 Власних фотографій з печери у мене немає - там було заборонено фотографувати, але можу вас запевнити, що видовища там дійсно гарні. За куплені квитки (здається 5 євро з чоловіка) нам повинні були провести екскурсію з цікавими розповідями, але ми були останньою і дуже нечисельною групою на той день, тому наш екскурсовод просто мовчки показував нам напрямок і мінімально втручався в процес.
 Окрім того самого черепа архантропа, в печері знайшли дуже багато останків різноманітних древніх тварин і птахів - левів, пантер, гієн, ведмедів, носорогів і навіть слонів. Видно, ця печера якимось чином приваблювала усю навколишню живність, така само як зараз приваблює туристів. Поряд із печерою є невеличкий музейчик, в якому можна побачити більшість із знайдених там кісток.

 Окрім того, що це була наша перша поїздка, також ми вперше спробували знайти якусь непримітну кафешку домашнього пошибу і там пообідати. Ми знайшли таку в самому селищі Петралона. 

DSC09038

Спілкуючись мовою жестів, ми умудрилися замовити там їх спецблюдо - курку в помідорно-перцевому соусі. Не дивлячись на те, що від Греції я очікував найбільше гастрономічних вражень в розрізі морепродуктів, але саме та курка, а вірніше саме той надзвичайний соус, згадується мені досі, як найкраще, що я там куштував - вона в центрі. :)

DSC09036

 Ну і, само-собою - грецький салат. Він мене переслідував кругом :)



Немає коментарів: