2013/07/17

Літаки і люди

 Знов, ніяк не дійду безпосередньо до Греції. Знов про літаки. І про людей. Але враження все з тієї ж останньої подорожі.
 Так от, - мене вже давно майже не дивує, як же може літак - така товста ковбаса з тоненькими крильцями-відростками, взагалі відриватись від землі, злітати та ще й відносно безпечно долати такі величезні відстані. А от те, що в кожному літаку все так пречудово обладнано для паління - мене просто вибиває з колії. Над кожним(!) рядом, а то і  кріслом, прямо поряд із суперважливим значком "пристебніть ремені" завжди є значок "палити  заборонено". І цей значок постійно горить. Біля туалету, в задній частині літака, я виявив дві(!) зручних висувних попільнички. В самому туалеті ще одна попільничка. А в деяких літаках я бачив попільнички вбудовані в кожний підлокітник крісла. Обов'язкове інформаційне повідомлення з інструкцією по користуванню ременями, кисневими масками і жилетами завжди містить в собі слова типу - "нагадуємо, що на цьому рейсі заборонено палити впродовж всього польоту"... Для мене, народженого 35 років назад, це по абсурдності вже випереджає ті "бородаті" примітки в інструкціях -  "в мікрохвильовці котів не сушити...", "годинник не кип'ятити..."
 А буквально ж не так давно, напевне(хоч мені це і важко уявити), та лампочка гасла і пасажири літака дружно закурювали після зльоту... :) Я це не до того, що палити добре чи безпесно для оточуючих, чи навіть приємно. Я це до того, що наскільки, все-таки, людина соціальна істота і підлегла впливу пропагандистської машини. При певній майстерності, настирності і доступі до важелів, з народних мас можна ліпити майже все, що завгодно, а коли треба, то можна навіть розвернути вектор в абсолютно протилежному напрямку і все нормально приживеться...

Немає коментарів: