2011/11/02

Анімовані фотки, зацініть

 Сам я, грубо кажучи, не вмію робити гарних фотографій. Тобто натискати на кнопку вмію і люблю, але виходить в основному фігня, згладжена можливостями сучасної фототехніки до рівня пристойності. Зате, в нагороду за це, мені подобається багато фотографій, які зроблені іншими. Бо, за моїми спостереженнями, чим більше людина розбирається в художній і технічній частині, тим більше фотографій піддається нещадній критиці із самих несподіваних кутів. Бідні митці... :)
 Так от, завдяки сучасній фототехніці і, само собою, Інтернету, на просторах розвелось багато фотоблогів - це там де слів небагато, а в основному фотки. Я переглядаю кілька таких із різною степінню задоволення. І от, на одному із них(http://fromme-toyou.tumblr.com/), мені зустрівся прикольний новий тренд фотографічної справи - анімована фотографія. Звичайно, сам принцип анімацій вже дуже старий, але така реалізація і підхід для мене нова і місцями дуже оригінальна, як на мене:

Я дозволив собі скопіпастити пару таких фоточок, їх можна глянути під катом...









Більше таких фотографій і опису можете глянути на джерелах, звідки тирив:


Немає коментарів: