2011/11/01

Halloween

 Я досі ще не бачив, щоб так заповзято святкували той нещасний Хелловін. Не дивлячись на те, що він по календарю ніби як в понеділок, але вже в п'ятницю народ ходив в дивних костюмах, а будинки почали прикрашатись декоруватись ще за тижні два до.




Я обіцяв зробити класних фоточок на цю тему, але, не зважаючи на те, що фотогорафувати було що, на практиці досить важко це реалізувати. Справа в тому, що всі місцеві, здається, все це не фотографують, вони до цього звикли, а на мене дивляться як на дикуна. А деяких персонажів взагалі страшно фотографувати, бо таке враження, що вони і так шукають кому би з'їсти мозок.

Тому я обмежився композиціями біля будинків:



І непомітно сфоткав тренера по плаванню. Не думайте, що це такий особливий вид плавання... це просто дійсно майже всі приймають участь :)


Навіть наш жлобкуватий менеджмент будинку розщедрився на які-не-які, але ж декорації :)


Стосовно нас самих, то ми такою лихоманкою поки що чомусь не охоплені ... Я був якось причесався трошки не так і то Наташка примусила перепричесатись перед зеркалом по-людськи. Мабуть в це русло треба вливатись вже разом із дітьми :)

1 коментар:

Tetyana сказав...

Молодь тут теж активно святкує, дуже популярні костюмовані вечірки, в клубах чи навіть просто в когось дома.