2011/11/16

В здоровому тілі здоровий дух!

   Побачив товстуна - задумайся.                                                         
Побачив товстуна в дзеркалі - задумуватись пізно, треба діяти.

 Хочете вірте, а хочете ні, я таки трошки поправився. Ненабагато і не вперше, тому винити місцеву їжу, думаю, не варто. Напевне всьому виною все той же сидячий спосіб життя, схильність поїсти смачненького і солоденького, а ще й вік додає свої кілограмчики. Коротше, побачив я в дзеркалі пузаня і вирішив записатись в так званий фітнес-клюб, або по простому - спортзал.



 Абонементи в спортзал тут суб'єктивно коштують значно дешевше ніж в Україні. Навіть в абсолютному еквіваленті, а якщо співвідносити з доходами, то взагалі дешево - порядку 400-600 доларів на рік. Все-таки в Україні - великі фітнес-клуби все ще відноситься до чогось елітного, а хто хоче подешевше та попростіше, все ще тусуються по студентських і шкільних залах. Знов-таки, в Канаді майже всі зали одного рівня і ціни, і якості, і доступності широким масам. Коливання ціни плюс/мінус сотня-друга баксів на рік залежить швидше від місцеположення, а ще від наявності якихось приваблюючих промо акцій. Якихось таких недосяжних "VIP" залів, як в Україні я не зустрічав, як і взагалі розділення чого б там не було на "VIP" і "не VIP"... коротше, якогось такого поняття, що крутелики цураються потіти на сусідній біговій доріжці з холопами нема. Ну, хіба що ті хто побагатший та лінивіший кудись топати мають собі в власному бейсменті, підвалі тобто, власний спортзал чи хоч пару тренажерів.

 В моєму фітнес клубі, хоч він і трошки занедбаний відносно новомодних клубів в "даунтауні", є все що мені необхідно - тренажери для качків і кардіо-тренажери, невеличкий басейн, саунка, два сквош корти, проводяться різні групові заняття і т.д. А ще він зовсім близько від дому і саме це було для мене вирішальним моментом при виборі.
 Сауну, до речі, щільно окупували місцеві моск російськомовні відвідувачі. Коли я вперше туди зайшов вона була порожня і не дуже гаряча. Я просто сидів і грівся після басейну. Тут почала збиратись тусовочка - вони вже добре знають яку дірку треба закрити щоб не видувало тепло, куди бризнути водичкою, щоб остудити прихований термостат і т.д. Через 3 хвилини в сауні вже було і жарко, і весело. Судячи по розмовах вони там культурно збираються тричі на тиждень і в них досить сформована тусовка. Ледь що пиво туди ще не носять... :)
Я себе не видаю і мовчу прикидаючись, що я нічого не розумію. Та їм, в принципі і пофіг і вони мені не заважають. Навпаки ще якусь байку місцеву почую. Єдине що напружує - чому обов'язково пару персонажів демонструють яскраво виражені схильності до банного ексгібіціонізму... Тобто їм мало бути присутнім в сауні без трусів, так ще треба зайняти таку позу, що прямо всім на огляд вивалюються ті всі причандали...

 Ще, що мені муляє очі, тобто якось я цього не помічав в Україні, що тут в спортзал ходить багато людей досить похилого віку. Ні, брешу, в Києві таки теж  бачив старих в спортзалах, але значно менше і в основному таких собі дідків-ентузіастів.

 Ну а так нормально, ходжу пару разів на тиждень... Толку в плані похудання поки що немає, але явно позитивно впливає на загальний тонус. По суботах, навіть, стараюсь не пропускати безкоштовне заняття йоги - прикольно і я не один там чоловічої статі, до речі.

  А ще я недавно купив ковзани зовсім недорого, трошки "б/у". І хоч минулий льодовий сезон я якось пропустив, але в цьому планую надолужити. Дуже хочеться навчитись кататись до рівня, щоб можна було взяти в руки клюшку і пограти.

 Наступним кроком в мене в планах ще якось таки взятися за англійську і потрошки її підтягувати з академічної точки зору. Але це ще не скоро, аж коли зовсім лінь розвіється і не буде ніяких відмазок.

Немає коментарів: