2011/11/17

Я укола не боюсь

 Була сьогодні та пресловута прививка від грипу (flu shot). Нічого такого екстраординарного - заповнив формочку з відповідями YES/NO, навпроти якихось незрозумілих запитань. Досвід перегляду великої кількості заплутаного програмного коду безпомилково підказав мені, що якщо хочу отримати прививочку, то треба всі відповіді позначити як "NO".
  Я ж все очікував тих обіцяних обов'язкових післяпрививочних 15 хвилин відпочинку. Але ж після уколу, замість того, щоб запропонувати мені розкладушечку чи щось таке, в післяобідній-то час, медсестра безцеремонно повідомила, що я мушу посидіти отам на стільці, або, якщо я поспішаю, щоб підписав форму про відмову від чогось там. Отакої... Форму підписувати не захотів, хто їх знає що там за прививки в них тут. Ситуацію скрасив той факт, що біля стільців було розкладене печивце і соки.
 Прививка, до речі, якась реально забориста була. Я в ті перші хвилини прямо відчував як вірус намагається освоїти важливі частини мого організму і часом то шуміло в лівому вусі, то пищало в правому. Але нічого, кажись зараз вже відпустило, лише рука в місці укола трошки поболює.

Немає коментарів: