2011/11/04

Цукерочка - Hyundai Veloster 2012

 Розумію, що пост трошки не в тему, але так мені сподобався новий Хюндай Veloster. Взагалі, починаючи з нової версії Сонати, вони випускають таку прикольну, як на мене, лінійку з класним і специфічним дизайном.


 Правда і погоджуватись із тим, що ця марка  все ще в секторі бюджетних авто теж уже не можна. І, думаю, вони і не хочуть цього. Стосовно ж Велостера, то вони його досить прогресивно напакували всякими новшевствами, навіть 7" екранчик в базі. Єдине, що мені не сподобалось, що вони його побудували і позиціонують якось більше в сторону спорт-купе, а краще би зробили трошки вищим і позиціонували в сторону кроссовера по типу Нісан Кашкая, або хоча б Нісан Juke. Ціна від 20 тищ в Канаді. Напакована версія 24 тисячі, плюс всякі накрутки. Коротше, в моїй свідомості йому буде важко конкурувати із Хондами випуску початку 2000-х років за 5-6 тисяч. :)

Іще фішечка - в Велостері задня пасажирська дверка лише одна, зі сторони тротуару і то замаскована. Я не знаю чи вже таке десь робили, але ідея дуже здорова. Ось на фотці показано як це виглядає в дії:

P.S. Подивився на цей пост через день після написання і він мені не сподобався, але ж шкода написаного, тому таки викладу. :) P.P.S. Ще захотілось розвести теревені стосовно формування цін на авто, мабуть таки щось напишу пізніше... ;)

Немає коментарів: