2011/11/26

На роботі і взагалі

 Де той чувак, який місяць назад жалівся на відсутність роботи на роботі? А тут цей чувак, але тепер вже жалітися зовсім нема на що - роботи навалило по самі вуха, вже не просто є що робити, а доводиться відкладати пріоритетні задачі, щоб виконувати більш пріоритетні. Це почалось десь два тижні тому, а зараз, перед закінченням випробувального строку - я взагалі стараюсь побільше всього робити.
  До речі, два тижні тому в нас на роботі було змагання, - яка команда виправить більше багів (помилок в системі) і наша команда стала однією з переможців (хоч сам я до того процесу ще не дуже доклав користі). Як переможцям, нам видали $300 (на всіх 5 чоловік, а не на кожного) і півдня п'ятниці вихідного, щоб ми могли провести якось час в колективі. Сьогодні ми ті гроші витратили. Довго думали як саме це зробити - були пропозиції починаючи від просто їх проїдати в обід, закінчуючи тим, щоб провести час якось більш активно. Зупинились на тому, щоб піти в якийсь мегагламурний японський ресторан і щось там схряцати. Сам я не дуже люблю надмірні ритуали над їжею, тому я був радий, коли виявилось, що той ресторан працює тільки вечорами і вдень ми туди не потрапимо. Зрештою, об'єднались із ще одною командою-переможцем і пішли на боулінг. Я не супергравець в боулінг, але хоч якийсь рух замість просиджувати зад за столом. :)



 Боулінг тут, до речі, досить дорогий. Можливо це місце трохи дорожче через те, що воно в центрі міста, але все-одно далеко не шара - $50 доріжка за годину. Плюс $5 за ботинки, які в Києві видають безкоштовно... Може можна прийти із своїми боулінговими ботинками? Плюс ті самі, всіма шановані, податки... І в результаті вийшло, що на всю нашу юрбу(12 чол) пішло $400 і лише $200 залишилось на закуски, що, само собою, для стількох людей і для центру Торонто як пшик... Отже, пиво вже довелось купувати за вланий кошт. :) Але пограли прикольно - за дві години рука вже боліла від тих шарів і вже, навіть, трошки почало виходити вибивати "страйки".
 В офіс вже ніхто не повертався і я вирішив доповнити картину - сходив ще в свій спортзальчик. Там в роздягальні, зав'язалась розмова про спорт із канадцем, ми навіть потиснули руки і познайомились. Я повторив ту саму звичайну помилку - моментально забув його ім'я... сподіваюсь і він моє також. :)

 Навколо всі відчайдушно намагаються щось купити, бо почався сезон знижок і сьогодні ще й "Чорна П'ятниця", а в понеділок "Кібер-Понеділок" та і на вихідних вистачає всяких розпродажів, які мені, при більш прискіпливому погляді, видаються все-таки більш надуманими, бо насправді ціни майже не зменшились. Якщо якась річ коштувала $20, то вони зараз в рекламі пишуть, що вона була $30, а нам повезло, ми можем її купити за $18.80 Хоча, бувають, все-таки, і хороші пропозиції. 
 Ми поки що не ведемся на те все - намагаємось підекономити хоча б в цьому місяці. Та і нема куди складати те все барахло вдома. Та і не треба нам майже нічого такого ...

  Отак і живемо... :)

2 коментарі:

NAZARIY сказав...

Щодо боулінгу. Це мені нагадало один анекдот:
В боулинге лысый парень наклонился, чтобы завязать шнурки и уже через 3 секунды выбил лицом страйк.

Unknown сказав...

:)